پرنیاوحوریا







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





من زنده م نگران نباشید

سلام دوستان من هنوز نفس می کشم .........دارم یه چیزایی می نویسم ......به موقعش بر میگردم .....بهم می گن خربزه آب .....اما بی خیال آب اگه آب باشه کلی ارزش داره ......تشنه نشدن که!!!!! بگذریم من رایانه م ترکیده ....الانم از رایانه ی.... بوق....دارم استفاده می کنم....................................آقای ...بوق.... صدام می کنه.....که ....بوق....حاضره..وبوقها منتظرتشریف فرمایی شماهستن!!!آخه شغل من ...بوق...می باشد!!  فعلابای!!........جانم آقای بوق اومدم اومدم داشتم واسه بوقها بوق از بوق می گرفتم اخه بوقها امروز بوق دارن!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط اکبردرژند در 12:18 | |